-

Alla inlägg under oktober 2009

Av Hanna - 26 oktober 2009 22:58

Tjeena!

Just nu är jag på Halloween parrrty hos en i klassen.Vi började se en film om en motorsågs masaker.

Den heter "The texas Chainsaw massacare".Men jag tyckte den var typ J*vligt läskig så jag gick in på facebook istället.Nu ser dom nån annan skräckfilm vet inte vad den handlar om men när jag titta två secunder så var de nått himla lik typ...Oj vad jag ska sova gott i natt...(sa hanna sarkastiskt).

Ska se om jag hittar nån bild på texas filmen.

Hejdå-kram!

Av Hanna - 25 oktober 2009 20:07

Hejsan!Jag gick in på google och sökte på "hundkläder" då kom denna hemsida upp www.doggie.se där fanns det MYCKET hundläder.Här är bilder på några av dom.

         

Hunden i den rosa jackan ovan ser ganska gullig ut,den i jens jacka onödig och oskön,hunden i"lejon" tröjja är ju F*N djurplågeri!Hur kan man sätta på sin hund ngt sådant?En rosett elr liten jacka,men BARA om det behövs.Inte annars.Skelletet är nog inte direkt oskön för hunden men föremjukande,Håller ni med?

Badrocken kanske bra om den har badat men fortfarande onödigt.!.

  Ni kan ju gissa vad jag tycker om detta...

Och om ni inte gissat rätt:Hemskt!En barn kläning snarare.Usch och huvvahuvva...Stackars små hundar.Jag har läst att vissa "hussar" och "mattar" gör HÅL I ÖRONEN på hunden.Djurplågeri!Buuu för hund hål!(i öronen)



                            I LOVE DOGS!

                              ^-^

Hejdå!

Av Hanna - 25 oktober 2009 14:35

Oj,har jag landat på planeten sötast i världen?!Nämen ojdå,det var ju bara en fransk bulldogg valp!Oj så fel man kan ha!   Eeh den inte söt?Vill själv ha en sådan,boxer eller dansk/svensk gårdshund.Ni då?Vad vill ni har för ras på hund eller om ni redan har en hund vilken ras är det?Nu vill jag se att det blir många kommentarerGlad

Hejdåkram!

Av Hanna - 25 oktober 2009 10:47

Hejsan!

Imorse vaknade jag klockan 9.40 vintertid.Så man kan säga att jag har sovit till klockan 10.40

Jag skulle ha kunnit sova längre men självklart glömde jag mobilen i rummet under nattenObestämdOch jag har john som drar en sax ton som sms signal så jag vakna rätt fort om maan säger såFlörtJag har blivit medlem på facebook men är liite sunkig på att,öööh allt typ.Så jag undrade om ida skulle kunna hjälpa mig med det på måndag?

Jag får väll hoppas du läser detta ida!Till frukost blev det ostmacka med tomat och varm choklad,Gott!

Igår när jag var hos mamma och fixa med rummet skrapade jag bort tapeten från en skåpdörr och packa ner massa stoppade (låtsas) djur i en påse+några böcker och så!

Av Hanna - 24 oktober 2009 20:57

Hellå!

Hittade denna söta bild på google nyss.!.

  En kram till er alla som läser min blogg!

Av Hanna - 24 oktober 2009 18:53

Mmmm...

Idag när jag och pappa var och handlade på MAXI fick jag denna!

  Visst ser den helt underbar ut?

Det är den också!Oj vad jag ska läska john och pappa ikväll.HahaFlört

Fast den ser inte ut så där.Den är HELT platt på toppen.Man måste gräva en bit,då kommer det där goda grejset.Som den vita och mörka chokladen,Walnötterna,mandel.mmmm...Nä jag måste nog ta och käka lite!

Av Hanna - 24 oktober 2009 14:18

Hejsan!

Nu bifogar jag en bild på en av mina kärste ägodelar:Min mobil!

   Är han inte helt underbar?

Det är en F305,en spelmobil.Jag spelar inte så mycket på den.Den används mest till sms:ande och musik lyssnande.Och på tal om musik har jag fått några nya låtar.Bla,man in the mirror.Niice

Nu ska vi fixa med rummet!Tjoohoo!Skrattande

//love my mooobb//<33

Av Hanna - 24 oktober 2009 11:09

En bild på ett jätte fint badställe där jag varit ganska många gånger!

 

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Skapa flashcards