-

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Hanna - 15 juni 2009 21:48

Jag ville bara hälsa godnatt till alla er!Jag ska strax gå och lägga mig för jag är faktiskt skit trött.Jag och  har försökt hitta resor till typ stockholm eller nått men inget bra fanns ju...såklart!


                                  Godnatt!




Av Hanna - 15 juni 2009 18:36

Snart ska jag se simpson,det absolut bästa programmet i hela världen.Homer är min favorit person i programet.Han är så rolig,snäll men ändå en riktig J---l.xD

Det är egentligen ganska mysko att han är gift med marge,jag menar dom är ju raka motsatserna till varandra.

På bilden är det mina favvo karaktärer:Harry Potter och Springfield            invånare,fast Homer är inte med..........Dooh!


                          Det var de de...

Av Hanna - 15 juni 2009 18:28

Jag har nyss varit hos min kompis.Jag hjäpte henne att göra en blogg.Hennes blogg heter: LovePets.

Den är jätte snygg fast inte lika snygg som min xD

Nyss kom B o G hit.Det var Min brorsa som öppna då sa han: Hanna,det står två killar här kom!

Det lät ju lite roligt.Dom undra om jag skulle va med i kurra men det skippa jag.


Av Hanna - 15 juni 2009 16:13

Efter vi körde kurra gick vi och bada.Den här gången var även  B  med oss Det var soligt när vi gick dit men när vi kom var det mulet!det var varmt ändå...................



                              Det var de de.....

Av Hanna - 15 juni 2009 13:40

På skolavslutningen sjöng vi låten   ''sommartider'' med Gyllene tider.

 Först börja alla olika ,men sen blev det samma ton och samma ord.Jag tycker att vi var jätte bra.Faktiskt bäst!En i våran klass spelade guitar med en i våran paralell klass.Dom var bra!Sen skulle en tjej i min klass sjunga  en låt själv.Men hon blev för nervös och gjorde det inte.synd Nu ska jag gå till mina kompisar och köra kurra med dunk!Det blir skoj fast det kommer nog bli LITE bråk bara.Jag meddelar  senare...

   

                                  Det var de de...

Av Hanna - 15 juni 2009 13:15

Nu har jag badat!det var ganska kallt men skönt var det!jag var där med min kompisar,A,G,I.Och A:s hund   Max.Max badade också lika mycket som vi.Sen började han rulla sigi sanden så dåfick han bada igen.

Efter en stund hitta han en fiskmås,alltså en död.Det blev en vild jakt men till slut fick jag fast han och kasta ut fiskmåsen i vattnet!Det var skoj!Nu ska jag äta lunch!


                          Det var de de...

Av Hanna - 15 juni 2009 10:01

 Igår på väderleksrapporten sa dom att det skulle spö regna idag,så jag väntade med att stiga upp idag.Men när jag väl gjorde det så sken solen och det var jätte varmt ute!Det var ju viserligen bra men jag slösa bort tid på att sova en timme x-tra eller så!


                      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 yngre än 10 år
 10-15 år
 15-20 år
 20-25 år
 25-30 år
 30-35 år
 35-40 år
 40-45 år
 45-50 år
 50-55 år
 55-60 år
 äldre

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

17 besvarade frågor

Skriv gärna i gästboken!^-^

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Det bästa !

Älsklingarna  mina <3

  

Översättning hära!

RSS

^^

Började räkna den 21 augusti 2010 :)

besöksräknare

Ovido - Quiz & Flashcards